kort och gott, Jenny

Flam... Nej, fleml.. nej inte det heller..

Kategori: Allmänt

Holländare har konstiga namn. Det låter nästan som att om de har suttit ner och kommit på deras bästa "om-jag-var-en-sago-hjälte-skulle-jag-heta..." och så blir det typ Van der Geister, Bas De Wit, Femke Kortooms, Floor Zwtes! Jag menar HALLÅ! Floor Zwets... Golvslip?? Va e detta?

I och för sig så pratar de ju ngt så konstigt som flämländska, ni hör ju själva, så det är väl inte så lätt med uttal å sånt. Stackarna...

Men, det jag skulle komma till iaf. Varför denna funderare kring holländare, som jag annars inte har någon relation till, är att idag kom nog en av de snyggaste killarna jag har sett, in på gymet för att skriva ett medlemskap. Jag fick då äran att visa runt och svara på frågor, vilket jag gjorde mer än gärna!

2 meter lång, lätt solbränd, blont lockigt hår, blå ögon inramade i ett par långa fransar, vältränad... Å sjukt snygga kläder. En man med stil vill jag lova. 
Om jag inte hängde på gymet mkt innan, så kommer jag att bosätta mig där nu!!!

Ja just d ja... han var från Holland, hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: