kort och gott, Jenny

Hmm...

Kategori: Allmänt

Det blev ett lite... ehm... rörigt pass kan man säga. Emellanåt blev det lite blackout då tankarna var på annat håll. Tack gode gud att Alexandra den sköna var där med sin familj, så att ja kunde snegla lite på henne och få lite guidning. Men vi kom igenom det, och nu känner jag att träningsvärken hägrar.
Har pratat med mamma igen. De kunde inte riktigt se vad det var för fel på henne, utan måste göra ytterligare undersökningar innan de vet helt säkert. En titthåls-operation väntar. Vill så gärna åka hem, men hon säger åt mig att stanna... Finns nog en risk att jag åker upp imorrn iaf, överraska lite. Eller bara stilla min oro... Få vara nära.
Ikväll skall det iaf bli middag å ev utgång med girlsen. Hoppas att det kan avleda mina tankar lite. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: