kort och gott, Jenny

Soffpotatis?

Kategori: Allmänt

Det är grått. Fruktansvärt grått ute. Men det är inget hinder vill jag lova. Jag har MÄNGDERS grejer jag skall göra idag.
För det första skall tvätten hämtas upp. Finns det en bättre känsla av tillfredsställelse än när man skördar efter hårt arbete? (hur jobbigt det nu är att slänga in lite textil i en maskin och trycka på start, haha...) Därefter skall jag öva och öva in ett par till åtar till Body Pumpen imorrn. Det är ett tufft men grymt motiverande pass denna gången. Halleluja!
Och sist men inte minst så skall jag iväg på veckans andra simpass med klassen. Från 14- 16 skall vi gå igenom ett antal simsätt och jag och min kompanjon har hand om ryggsim. Kanske blir det ett par extra längder om jag orkar med efter lektionen...
Och imorrn väntar då dagen D, my B-day of course! WOHO!
Hela 23 har jag hunnit med att fylla och detta skall firas med.... Ja, just det. Jag har nog aldrig varit så bortkommen inför en födelsedag kan jag lova. Hela veckan har jag t o m fått påminna mig själv om det. Såpass laddad är jag, haha!
Nä men det skall bli lite gallej här hos mig på kvällen, men annars är det inget annat som skall göras. 23 är ju ungefär som höstlovet, ganska okej men inget mer än en bonus i det vardagliga skolarbetet(om man nu går i skolan för som arbetare har man ju inga sådana trevligheter. Om man nu inte jobbar som lärare... hehe)
Sen har jag bestämt mig för att en gång för alla lägga in en extra växel i träningen. Nu har det gått på halvfart rätt länge och därmed har inga större förändringar skett. Så in med bättre kort och mer, planerad träning, och ut med godis och andra sockerfällor. Så får vi ser hur det ser ut till jul...
Ciao!!! så länge...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    (hur jobbigt det nu är att slänga in lite textil i en maskin och trycka på start, haha...)



    Bästa på länge!

    2011-01-08 | 23:16:19
    Bloggadress: http://hungerstrejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: