kort och gott, Jenny

En solig höstdag.

Kategori: Allmänt

Som sagt. Verkligheten fortsätter.
Vart inne i den stora staden idag och lämnat böcker. Lånat böcker. Besökt apoteket och suckat över alla fina höstkläder jag inte har råd med.
Varför är det alltid så att man hittar så mkt fint när man inte har möjlighet att köpa det? Varför?
Men! Jag har snart råd. Pratade med CSN idag och pengarna ligger och väntar. Skall bara skicka in studieförsäkran först. Ja, jag vet att jag är sent ute. Men bättre sent än aldrig, eller hur? Haha! Så kanske blir det en ny jacka i år. Borde ju iof spara, men va fan! Behöver rå om mig själv lite tycker jag. Vill iof bjuda mor på någon form av spa- behandling, så det skall jag kolla upp först.
Mycket att fundera på.
Nu väntar spisen och middagskapande...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: