kort och gott, Jenny

Kiah!!!

Kategori: Allmänt

Första dagen på Body Combat-utbildningen. Är jag trött eller är jag trött? Men fasiken vad kul det är!
Adrenalinet pumpar och träningsglädjen vet inga gränsen. Två dagar kvar så får vi se om det blir godkänt eller icke...
Mycket som händer nu över huvudtaget. En årstid som annars brukar vara ganska mörk, trist å lite deppig för mig, är nu full av händelser, nya bekantskaper, erfarenheter och liknande.
Jag börjar känna nåt jag inte kännt på väldigt väldigt länge. Och det är fantastiskt. So men slumrande tiger som sakta men säkert spretar med varje stel och ovan klo. Men man vågar aldrig riktigt hoppa hela vägen. Man vill alltid hålla kvar i någon form av livlina, ifall...
Det har varit många "ifall" förrut, och man lär ju sig av sina misstag har någon klok människa kläckt ur sig. Jag hoppas ja slipper tänka på ifall.
Just nu är jag glad, nästan hela tiden. Leendet vill liksom inte släppa taget och mitt inre sprudlar lite extra. Tack vare... Ja just det, man skall inet avslöja för mycket såhär i det officiella ljust, haha!
Kudden väntar och mina drömmar lockar med dans...

Kommentarer

  • Emelie säger:

    så glad för dig, låter som en bra tiger med fina klippta klor, inga direkta huggtänder(eller?)du är bäst!

    2009-11-23 | 19:42:48

Kommentera inlägget här: