kort och gott, Jenny

FINALLY!! Music to the people!

Kategori: Allmänt

Nu har min sida kommit igång igen! *puh!* Och därmed är det dags för ännu ett inlägg dedikerat till musiken!
Just nu är det många av de "gamla" (eller ja, vår tids (19990-talet) stjärnor(?)) artosterna som har börjat kliva upp ur sina mörka jordhålor och bejubla vår värld med deras musik igen.
Jag säger inte att detta är den bästa musiken som finns, nej nej! Utan snarare att om man jämför dessa artister med många "nya", så är det iaf lite mer sväng i det hela. Det är iof bara min egna åsikt, men både Britneys (3) nya och Shakiras (Did it agian), har lite mer "go" i dem än vad tex Taylor Swift har, eller? Ja kan ha fel...
I vilket fall som helst så är jag glad över att åter igen få höra tonerna från de artister som jag skakade rumpa till som 14,15 åring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: