kort och gott, Jenny

Vattenläcka

Kategori: Allmänt

Någon jävla idiot i detta jävla hus har orsakat en sju-helvetes vattenläcka som sträcker sig från sjätte våningen(alltså högst upp) till källarplanet, vilket betyder att alla toaletter genom hela vår uppgång måste bytas ut! Det måste torkas, det måste sanerat, det måste tätas etc etc!!!!

AAAAaaaaaaaaaarrrrrggggggghhhhhhhh!!!
Jävla pucko!!

Så, nu var det avklarat. Känner att oturen har hittat ett bo i närheten av mig och den roar sig med att kasta små kluttar av "bad luck" på mig med jämna mellanrum.
Förrutom denna jävla läcka som innebär att hela lägenheten är full av hantverkare, så är jag till råga på allt- i princip sängliggande. Så det betyder att jag är inte snygg, så jag kan inte vara tacksam för dessa unga, händiga män som ockuperar min lägenhet, och jag kan inte kolla på TV eller något annat eftersom de har stora blåsapparater och slipmaskiner i hela lägenheten som orsakar en jävla massa oväsen. Hell on earth!!!

Funderar på att ta ett par starka tabletter som gör att jag sover gott medan de jobbar. På så vis slipper jag både ljudwet och värken i ryggen....

Kommentarer

  • Hanna säger:

    krya på dej!

    2009-06-13 | 23:26:14

Kommentera inlägget här: