kort och gott, Jenny

Från det ena till det andra...

Kategori: Allmänt

Sicket väder vi har!
Sol. Värme. Kärlek! (aah mest t solen asså) (eller ja, till er oxå iof...haha!)

Har nu börjar jobba högtid och det mina vänner, med bravur! Utdrivande slaggkurere, renande bastubad å allt annat i samma kategori, släng er i väggen! Här är det svettning på hög nivå som gäller!
Skickade ett sms till 118 118 och frågade hur mycket en människorkropp svettas som mest?! De påstår att 1 liter per dag är det vanligaste, och att man vid 4 liter bör se upp med "hälsovådliga" tecken! Haha!
Men jag förutsättningar iof att de inte räknar med att man tillför lika mycket vatten som man svettas ut. Igår tex, drack jag runt 4-6 liter!!!! Water is the shit!

Lever fortf i chockvågorna efter MJ's död, men nu har det blivit mer accepterat och livet, det går vidare. Dags att fokusera på lite bra saker igen.
Som min nya hobby här på bloggen, försäljning! Nedanför har ni min första annons. Om ni själva inte är intresserade så kanske ni har ngn kompis som är som ni kan tipsa. Längre fram kommer det nog att dyka upp lite annat oxå. Såsom min longboard som nu behöver bytas ut!

Så för att sätta i:et över pricken för denna dag, bifogar jag lady GaGa's nya video till Lovegame! Och om jag nu får fortsätta tjata lite, men är den inte lite inspirerad av Michael Jacksons Bad- video??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: