kort och gott, Jenny

No more rain, please

Kategori: Allmänt

Yaaaiks! 
Hur mycket kan det egentligen regna?!?!?!
Under dagen har det hällt ner! Inte sipprat eller duggat eller ens småspik, utan hällregn!
Var kommer det ifrån, undrar jag. Ok att vi hade ett par dagar med väldigt hög värme, men att det skulle ha avdunstat sååå mkt vatten från jorden, det tror ja inte på!

Lite tur att det regnar så mkt idag då och inte att det gjorde det igår. Då var jag och mina flickor och svängde de lurviga på NEF. Grönt var temat och jag var GRÖN! Tyvärr har ja ingen bild, och inte heller fick jag några brillor.. men men, kul var det!
Mår som jag förtjänar idag om man säger så, men det är det liksom värt.

Fick ett infall att dra på bio för andra gången denna veckan. Vädret är ju så att säga, väldigt inbjudande till det. 
Transformers blir det på Biopalatset klockan 1800. En del säger att den suger, en del hyllar den över skyarna. Jag får helt enkelt skapa en egen uppfattning. Men en film som jag absolut inte tänker se (på bio iaf) det är Brüno! Så mkt skit som folk slänger på den så är det fan inte ens värt popcornpengarna! Nej tack till överdriven böghumor och överexponerat. Tacka vet jag kärleksyra trollkarlar och pratande robotar, haha!

Kommentarer

  • Marcus Helmer säger:

    Gillar bilden som du knåpat ihop själv.... paint antar jag.... fint

    2009-07-23 | 18:42:43
    Bloggadress: http://marcusgustafsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Han blev ju lätt snyggare än innan;)

    2009-07-24 | 21:44:56
  • gissa! säger:

    den här fikan har ju bara försvunnit!?

    what gives?

    tro inte att jag har glömt!

    2009-07-27 | 21:27:59

Kommentera inlägget här: