kort och gott, Jenny

Back were it all started...

Kategori: Allmänt

I skrivande stund är jag i Halmstad. Så att säga "hemma"...
Det känns lite konstigt faktiskt. Jag kan inte riktigt definera mina käsnlor för denna stad längre. En del av mig vill bara tillbaka i höst och påbörja den nya delen av utbildningen, Idrottslärare, men  det innebär också att jag skall börja jobba som gyminstruktör i BodyPump och BoduCombat.
Men en annan del vill bara stanna kvar i Göteborg... Där är mitt hjärta. Ta ett år där jag jobbar arslet av mig och umgås med alla nära och kära som fått lida av min frånvaro sen jag började plugga här i Halmstad a k a Strawtown. jag saknar dem. Saknar att inte bara kunna lyfta luren och bestämma fika eller filmmys när som helst lusten faller på.

Så vad som en händer, så blir det nog bra. Det gäller bara att jobab för det, vad det nu än blir...






P.S Whats up med de anonyma, filuriga kommentarerna... Reveal er själva! Min nyfikenhet vet inga gränser.. Haha!

Kommentarer

  • gissa igen säger:

    nämen! jen!

    har du redan glömt mig?

    hur många har du planerat "fika" med igentligen?

    2009-07-30 | 00:16:43

Kommentera inlägget här: