kort och gott, Jenny

Sådär ja!

Kategori: Allmänt

Nytt år på ingång, ny design!
Passade på att ta tag i eländet å fixa till lite. Det finns så mkt roligt man kan göra med alla dessa koder hit och dit, men jag får nog säga att jag är rätt nöjd asså. Lila är ju alltid en fin färg...
Har hunnit med en liten runda på stan med finaste Eme där hon fick köpt en del paket å ja fick köpt en bk till mig själv, haha. Jag vet jag vet, ja borde spara de få slantar ja har. Men det blev faktiskt så att jag köpte "Snabba Cash" som ju skall var något i en klass för sig. Dessutom kommer ju filmen snart och jag har lite allergi mot att se filmer innan jag har läst böckerna.. (om dessa finns)
Och nu när jullovet för första gången på flera år ger mig långa lata dagar, då kan ja ju passa på.
Nä, nu måste jag återgå till mitt lilla hemliga projekt, annars blir det aldrig klart!
Tingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: