kort och gott, Jenny

Oh f**k it!

Kategori: Allmänt

Har loggat in och loggat ut i ett par dar nu här på blogg.se, utan att ha sett någon förbättring! Justeringsfönstret för blogginläggen är borta! BORTA! Vilket betyder att jag inte kan få upp några härliga klipp i min så populär julklander! Morrrrrr!! Idag har jag haft en kanondag! Sov tills klockan var 11, därefter fortsatte jag med mitt hemliga lilla projekt som kan placeras under kategorin "hemmafrus-göra". Men shit va kul det är! Hade helt glömt av vad avkopplande det kan vara att bara sitta ner och låta all energi gå åt till något kreativt! Sen var jag och Eme på gymet och körde dels 40 minuter Body Combat och därefter 25, 30 minuter spinning! Sicken adrenalinrusch! Kroppen skrek och jag älskade det! Haha! Nu är jag åter igång med mitt lilla projekt. Undrar hur många dagar det kommer att gå åt för att slutföra det? Börjar redan känna av det i händer och axlar, men förhoppningsvis lägger det sig när jag vant mig lite. Blood diamond är på trean nu. En av de bättre filmerna, eller nej, en av de bästa. Men jag väljer istället en gammal ungdomsklassiker, Coyote Ugly! Musiken, stilen, känslorna. Jag kommer såväl ihåg när jag och min vän Sus planerade att dra till en bar nånstans, typ Grekland var vårt andrahandsval om vi inte kom till USA, och jobba som bartenders och dansare. Japp, ni läste rätt. Hur oskyldig och ovetande var man inte på den tiden? Bartender och dansare... Inte direkt den drömmen jag skulle vilja se mig själv i idag, haha! Nä, nu skall jag fortsätta med mitt sålänge. Puss å hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: