kort och gott, Jenny

Summerfeeling... eller?

Kategori: Fighting Fitness!

Jag har ingen sommarkänsla what so ever!
Den finns inte. Jag förstår inte hur det bara kan regna å regna å regna. För att det ska va regn behöver det ju ha varit en längre period av värme. Det är ju det mest logiska. Tycker jag.
 
Sen känner jag mig som en levamde degklump. Jag MÅSTE komma igång med träningen igen. Blä för detta!
Springa känns som det absolut bästa just nu för att få snabba resultat. Imorrn, kanske. 
Har ni några tips på hur man snabbt kan få igång motivationen? Jag kollar just ni på Biggest Loser, mina älskade tjockisar. Jag blir så impad av att se människor i denna situatin som verkligen tar tag i sig själva och gör något åt sina problem.
 
Sommarkänsla...
 
 
Motivattion!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: