kort och gott, Jenny

Shoes shoes shoes!!

Kategori: Allmänt

En av mina favoritsaker att shoppa, ha på sig- som får dig att känna dig snygg på alla sätt och vis och som faktiskt är livsnödvändigt i vardagen, that´s shoes!!
Idag köpte min underbara pojkvän inte bara ett par, utan TVÅ finfina sandaler från DINSKO.
Mina nya älsklingar skall förgylla mina sommardagar och ge mig solbrända ränder som ett minne från ljuva slappa dagar.
Första paret är mer åt vardagshållet men ack så perfekta för min "ankfötter" (breda där fram, smala i hälen och platta..!), då de är helt i gummiband!

Andra paret var bara så söta och satt riktigt nice på fossingarna. Perfekt till lite skönt klubbhäng och snygga klänningar.
Tack älsklingen min för dessa underbara ting!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Mer skor åt folket!! Det bästa som finns.

    2011-05-25 | 16:20:20

Kommentera inlägget här: