kort och gott, Jenny

Så var det över för denna gången.

Kategori: Allmänt

Midsommar kom, sågs och upplevdes.
Jag tog en snabbis ut till havet men jobbet drog mig snabbt tillbaka till fastlandet. Nu är det bara imorrn kvar å sen är det semester. Det behövs, såååå j**la mycket, för att vara lite ful i munnen.
Idag har kroppen varit seg, tung och huvudet har känts som det var fullt med fuktig bomull om ni fattar? Och nej, ingen bakfylla. Så roligt hade jag faktiskt inte. Och är det lite feber jag känner såhär i kvällningen?
När jag var liten var det ett återkommande tema. Jag var nästaintill obefintligt sjuk under hela min grundskoletid, utan min kära kropp passade på att tajma in dessa trevliga event när jag var ledig, alltså på ALLA möjliga lov!! På hösten var det alltid någon influensa, sommrarna blev utdragna i rosslingar och kikhosta. Så varför inte införa detta igen? Skulle ju passa bra nu när man verkligen behöver vila och bli piggoch glad igen.
En dag till, sen kan jag spendera varje dag i säng oavsett sjukdom eller ej, enligt mig själv iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: