kort och gott, Jenny

Nu skall jag inte tappa stinget!

Kategori: Allmänt

Är elden igång skall vi hålla den flammande!
Jag har tappat formen kan man säga. På många sätt.
Men det mest påtagliga är dock den fysiska. Orken, flåset och inte minst formen. Visst, det är inget gäddhäng här inte, eller någon större skillnad på vågen. Men har man en gång haft fläschiga axlar, grymma lårmuskler som kan ta mig upp till toppen av mount everest, och styrkan- då är det för jävligt att upptäcka att du inte orkar lyfta mer än Britta 50+ på samma pass som du själv faktiskt ÄR utbildad instruktör i men som du nu bara deltar i... Blää!



Dessutom var det en löp-upplevelse som fick mig att inse att- nä, detta funkar inte längre. Jenny the instructur måste komma tillbaka. Kondisen skall vara i världsklass, musklerna skall trimmas oxh slipas tills de skiner likt min kommande bränna i slutet på aug när brudtärneklänningen i cremevitt skall pryda min la booty!



Till min hjälp har jag bland annat ett NIKE + kit som jag fick av min svåger-to-be, och som matchar mina NIKE-löparskor perfecto!! 1- 1,5 mil skall tillhöra vardagen i slutet av sommaren. Löparspåren skall ha brännmärken efter mina strapatser!
NU KÖR VI!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: