kort och gott, Jenny

mer lila.

Kategori: Allmänt

Jag hatar egentligen färgen svart. Den är så himla svart. ELegant, javisst. Men ändå så förknippad med mörker, sorg å allt sådant där. Men samtidigt har jag ingen lust för glada, gälla färger som jag annars älskar! Det känns liksom lite malplacerat.
Så jag har bestämt mig för att lila i alla nyanser är precis rätt.
Den är en väldigt bra mittemellan färg. Och så vacker.
Idag skall jag förgylla min lila dag med lite härligt rött yrväder! Tiltfilt kommer förbi och myser lite med mig här i skåneland. Underbara Tilde.
Vi satt å skrattade härrom dagen åt vårt "otroliga" arbete med projektarbetet på gymnasiet. Överskrift; Feta Barn.
Va gjorde vi själva. Satt framför datorn å åt chips å godis medan vi läste artiklar om hur mycket dålig mat vi stoppar i våra ungar. Hahaha!
Vi har gjort mycket hon å jag. Vart på mystiska fester runt om på de lite mer dolda adresserna i Göteborg. Partajat på Kreta och i Barcelona. Vart på en nästintill 24-h tripp i Sthlm för en konsert med Usher utan någon som helst sömn alls. Och oändligt mycket mer.
Lycka åt alla vänner man har i sitt liv. Familjen som inte kräver blodutgjutelse.
Kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: