kort och gott, Jenny

16 februari.

Kategori: Allmänt

Grått. Kallt. Snö. Is.
Visst är det underbara ord i en kombination?
Jag är så strött på skiten att jag helst skulle vilja dra täcket över huvudet och inte titta fram förrän temperaturen ligger på stadiga plusgrader. Gärna lite sol också. Eller helst flytta utomlands, säg Spanien eller Australien tills det är bättre levnadsförhållanden här i Svedala.
Våren har nog aldrig varit så eftertraktad som den är nu. Samtidigt önskar jag att jag kunde stanna tiden. Eller spola tillbaka till sommaren 2009 och se symptomen. Ni fattar nog.
Livet är lite sådär grått, kallt och isisgt just nu, även på insidan. Jag har varit hemma i Götet nästan 2 veckor och kan inte riktigt beskriva den känslan. Lite paus-aktigt ibland, som att saker och ting går i slowmotion.
Men jag måste samtidigt tacka min kärlek. Han förstå rnog inte riktigt hur mycket han betyder och gör min tillvaro lite ljusare. Du ger mig hopp om en framtid.
*********************************************************
Vad har ni för planer idag? Vad hittar man på när utsidan inte lockar med aktiviteter?
Jag brukar faktiskt drömma mig bort i kläd- och inredningsvärlden.
Såsom...

Kommentarer

  • Martina "SHOT ALOT" Hansson säger:

    Håller helt med dig....är så jäkla trött på kalla Sverige och bättre blir det inte när grusträningen nu drar igång...yeay! Får krypa under täcket med älsklingen och se en film tills solen kommer fram istället!

    2011-02-25 | 22:06:57

Kommentera inlägget här: