kort och gott, Jenny

riktigt skitväder.

Kategori: Allmänt

Nu hemmkommen från den tredje och sista tentan denna veckan. Det är otroligt vad man kan göra om man bara ger sig fan på det. Nu känns en tenta som värsta barnleken... (säger jag tills det är dags igen)
Regnet öser ner och har jag tur så hann jag kanske undan ännu ett regnkaos! Tydligen har det blivit populärt bland vädergudarna att låta himlen öppna sig och låta vattnet samlas i enorma pölar lite varstans och göra livet ett mindre helvete för jordfolket. Sist hann min kära moster med man precis undan en oönskas inomhuspool i källaren. Inte bara roligt att ha hus.
*****
Jag skall ta tag i eländet här hemma hade jag tänkt. Börja sortera och slänga, plocka ner köket så att vi kan riva för att sedan sätta upp vårt splitternya kök. Jag längtar så otroligt mycket! Skall bli så himla kul att få inreda och göra precis som man själv vill med innehållet. Det här med bostadrätt kan ju faktiskt vara rätt kul.
Sen är det dags för mitt första pass här i Göteborg på Life Health & Fitness- Storås nu på måndag. BODY COMBAT klockan 18.00- ni som kan, hade varit jättekul om ni ville komma förbi och svettas lite.
Nä, nu skall här börjas göras saker. C ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: