kort och gott, Jenny

Till världens ände... ende?

Kategori: Allmänt

Annonserar ju lite varstans med soffan. Som ni förstår så gör den annalkande flytten det lite lite stressigt för min del eftersom jag redan har en sådan dära stor soffa som jag täker behålla.
Men vi får väl se hur det hela slutar... Skulle vara roligt om den kunde glädja någon annan.
*******
Tisdag idag.
Jag sov lääääääänge idag eftersom gårdagens sömn stördes av en massa mardrömmar, inte roligt!
Skall strax ta mitt pick och pack och gå ner till gymet för en skön runda. Ladda poden med massa skön explosiv musik som får adrenalinet att pumpa. Just nu kan jag inte låta bli att lyssna på Brittans nya skiva, holy moly va den svänger! Till the world ends får min kropp att vilja slänga sig och dansa loss vart jag än befinner mig. Kan bli en pinsam historia på ICA om jag inte aktar mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: