kort och gott, Jenny

Sol på min regniga himmel.

Kategori: Allmänt

Idag, trots gråa moln och lite duggregn, lyser solen starkare än på väldigt, väldigt länge.
Var på ett möte idag som har gjort mitt liv lite lättare kan man säga.
Förövrigt är skolan i full gång. Ekonomi, handel- hur fungerar det egentligen? Fråga mig om sisådär 2 år när jag har förstått allt som lärarna drar i ett enda svep över tavlan...!
Jag hoppas att det inte är så att et är jag som är dum utan att det går lite för snabbt i svängarna, hehe.
Jo, så skall jag å min hubby på en föreläsning om barn och deras förhållande till vuxna och hur detta påverkar deras självförtroende.
Nej, vi skall inte ha barn än, men vem säger att det inte är bra att förbereda sig?;) Dessutom tror jag det kan vara väldigt utvecklande för min lärarroll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: