kort och gott, Jenny

This is who I am... Totally lovely!!

Kategori: Allmänt

Jag är verkigen så himla less på att läsa om alla som vill vara si eller så. Ändra på det ena och det andra. Vad hände med det hederliga; this is me, nothing less or more. Och då menar jag det i jävligt positiv anda!
Dina vänner umgås inte med dig för att de hoppas på att du skall bli en totalinspirerande modeguru, en stå-upp komiker som skall fylla tjejmiddagarna med tusen och åter tusen skratt! De vill inte heller att du är konstant superspontan och bokar in bungyjumps, insektsfondúer och underlivsakupunkturer för hela gänget. Inte heller att du är superdjup och Dr Phil- terapeutish. De gillar dig för att du är lagom mycket av allting. Kanske drar du sjukt dåliga skämt så att de faktiskt blir hysteriskt roliga. Kanske kommer du i både rött och rosa och gärna olika mönster, typ blommig och rutigt. Men hade du inte kommit i de kläderna hade de inte kännt igen dig och inte velat krama om dig för att de saknat dig så.
Din nuvarande pojkvän eller föredetta ville inte ha dig som flickvän för att de hoppades att du en vacker dag gick in i duschen och kom ut som en kopia av Megan Fox! Inte heller för att du konstant har komplicerade underkläder med spets och hängen kors och tvärs likt nervsystemet i din kropp!
Även de älskar har älskat dig för att du just visade dina mest bekväma men ack så trasiga, urtvättade trosor första natten ni spenderade ihop. För att du 5 av 7 dagar valde hämtmat istället för kulinariska rätter som att fått Gordon Ramsey att tappa talförmågan.
Dina ben kanske inte är 1,50 m långa, men de är starka och tar dig genom livet. Ditt hår är inte alltid välfärgat och fönat men det passar sig fantastiskt i en fläta, knut eller bara utsläppt efter en dusch. Och ditt skratt... Ditt skratt smittar av sig och får honom att totlt glömma varför du tog 45 minuter på dig i badrummet bara för att ni skulle till affären.
Och vad det gäller mig så är jag 1,59 lång med korta ben som inte har ett mellanrum mellan låren, blont, spikrakt hår som aldrig och då menar jag ALDRIG går att locka och brun-gröna ögon. Jag kommer aldrig kunna bli en supermodell men jag är en jävel på fysisk aktivitet i nästan alla former. Mina korta, icke mellanrumsaktiga ben är starka och tar mig överallt och lite till. De skapar även en rund och putig rumpa som jag älskar! Jag tänker inte alltid efter utan gör saker först och tänker sen, men jag är en hejare på att diskutera. Och jag tänker väldigt mycket på mina medmänniskor. När mina nära och kära mår bra, då mår även jag bra. Och sen har jag hört att jag har fina ögon, och vet ni vad? Jag håller med!
Så snälla. Sluta fokusera på allt det dåliga som ni så gärna hänger upp er på. Det är inte det som era vänner och älskade tittar på.
Just like u are...

Kommentarer

  • a säger:

    du e fin älskling :)

    2010-10-08 | 00:05:03

Kommentera inlägget här: