kort och gott, Jenny

Velepella, moi!

Kategori: Allmänt

Ja vet jag vet.... Men nu lovar ja att sluta vela. Problem löses inte av att man slänger dem åt sidan och går vidare. Jag får helt enkelt rycka tag i mig själv och försöka styra upp det som en gång skulle bli mitt "livsverk", haha!
Ok, kanske inte livsverk (pinsamt*) men ett forum för mina galna och lite vridna ideér...

Sitter på bussen till Gôtlaborg med något "giftiga" fingrar. Nej, det är inte för att jag skriver så fasligt spydigt och fräckt utan pga mitt nya lack som nu pryder mina händer. Från Depend testar jag nu denna något utstickande färg. Vilken tror ni att det kan vara?



Såklart är det nummer 54! Den illgröna, något spyliknande nyansen som nu så fint smyckar mina naglar. Do I like it? Både ja och nej. Kul med något annorlunda och inte bara puttinutt-rosa, kick ass- svart eller något annat mainstream Svensson/Andersson. Men samtidigt är den lite "illaluktande" i sin framtoning och man kan inte direkt undgå att naglarna swishar förbi i något neonliknande.
Men men, ja hade ju en viss föraning när jag kladdade på det.

Mamma fyllde 62 igår. STORT Grattis till min underbara, starka, vackra mamma! Tyvärr spenderade hon mestadels av dagen på sjukan med den nya polarn "Tyko Cytostatika". Bästf ör den jäveln att han gör någon nytta bara...

Är ni Götet så ta en sväng förbi Lisberg å säg hej!
Puss å kläm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: