kort och gott, Jenny

outrested.

Kategori: Allmänt

I söndags anlände jag till Skåneland (Helsingborg) för att krama å pussa på min älskling som jag inte sett på över en vecka! Det har varit regn nästan varje dag, men det har jag skitit i totalt. Vi har kollat på mängder av film, bland annat en hel säsong av SURFACE och ätit massa onyttigt. Men sånt får man göra på sin "semester". Jag får passa på nu för från och med vecka 25 är det fullt ös medvetslös. Jobb jobb jobb men money money money...
Jag trivs verkligen i HBG. I hela Skåne faktiskt. Tror att jag i ett tidigare liv nog har varit bosatt där. Inte helt omöjligt. Vi hann även en tur ner till Malmö där studenterna intog gatorna med visselpipor och annat tilltyg. Misshandel för öronen. Och trots att jag var tvungen att fly in i en butik för att inte hoppa på nån av de lagom fulla studenterna och tugga sönder deras nackar, så får man faktiskt minnas att det är once in a lifetime och bita ihop för de stackarna. Många vaknar ju dagen efter med en kraftig baksmälla på grund av både alkohol och insikten av arbetslösheten som väntar. (hehehe...) Så allt jämnar ut sig i slutändan.
Det finns många delade meningar om denna dam... Lady GaGa. But I like her.
Hon vågar leka med gränserna, utan att... göra någon illa? Är det rätt uttryck?
Skitsamma, Alejandro är fenomenal enligt mig. Och videon. Caramia!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: