kort och gott, Jenny

In the morning...

Kategori: Allmänt

Fjärde dagen när klockan väcker mig 07.00 för att draaaaaa mig upp ur sängen, från tryggheten till det omedvetna.
*suck* jag ser fram emot söndagen när jag har sovmorgon till 13.00!!! Om jag skall sova!! Törnrosa- släng dig i väggen!
I och för sig så är det ingen dålig sak jag släpar mig upp för. Repetionerna är i full gång och jag kan lova, it´s going to be AWWWWEEESSSOMMMMEEE!!
Hjälten och Supermegabomben har premiär imorrn lördag, klockan 13:00 på Lilla Scenen, Liseberg. Så vill ni ge era ungar en upplevelse de sent vill glömma, be there!

Solen har ju tittat fram här i Götet dessa dagar så lunchen har fyllt ed så kallat sunbathing! Börjar bygga upp en redig bränna nu, om jag själv får säga. Låååångt kvar till vad det kan komma att bli, men allt som inte är marmorblekt och genomskinligt är så välkommet så.
Nu, back to work!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: