kort och gott, Jenny

Veckan som gick

Kategori: Allmänt

Den är inte slut än, det vet jag. Men nu kan jag äntligen börja leva igen och det är f*n i mig det bästa besked/faktum/insikt som hänt på länge!

I måndags kickstartade allt med ett isvaks-bad i Nissan tillsammans med klassen. En riktigt cool upplevelse som fick adrenalinet att flöda! Därefter var det iväg till gymet för att ha releasefest för de nya Les Mills-passen(Pump och Step, för Combaten blev inställt tråkigt nog =( ), och efter det kom smällen... Väl hemma kändes kroppen tung som bly och huvudet var igenisolerat av bomull! Vaknade på tisdagen med både värk och feber, en härlig kombination av förkylning/influensa och träningsvärk- Yummie!
Tisdag- sängliggande.
Onsdag- sängliggande.
Torsdag- fruktansvärt rastlös så jag tog roade mig med att städa, hänga av tavlor och hänge på gymet.
Fredag...
är fortfarand einte helt 100, men nu orkar jag verkligen inte vara sjuk längre. Tränar på Pump- och Combatkoreografin samt laddar inför mprgondagens fest hos Emelie, WOHO! Socialt umgänge alabama!
Skall bli så sköntatt få träffa människor och prata, umgås. Har så mkt social kompetens att göra av med, haha!
Dessutom:
Veckans bonus! Upptäckte att jag nu kommer i alla mina gamla jeans, så jag slipper köpa en massa nya. SCORE! Både ekonomiskt och gôtt som tusan...
Nu skall jag äta lunch å sen ta en promenad!
C ya!
Den här låten är så go... Älskar hans röst! Och texten, den passade så bra för ett par månader sedan;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: