kort och gott, Jenny

The city of Suprises

Kategori: Allmänt

Igår hände väldigt mycket... ehm... märkligt, skulle jag vilja säga.
Först var jag på ett litet möte, inget konstigt med det. Dock När jag var påväg därifrån, var jag tvungen att ta mig ner från en trappa, i stål, med is på. No fun comes out of that, right? Efter andra steget känner jag hur fästet under foten bara försvinner, och därefter "bumpar" jag ner 2- 3 meter på rumpan i en härlig film-komedi-anda. Mobilen åt ett håll, nycklar t ett annat, och jag i en hög i slutet på trappan. Det kan inte bli bättre?
Därefter bestämde jag mig för att ta en tur på stan och gjorde därför ett stopp vid automaten. Efter valda funktioner skulle jag få min minneslapp, men då börjar maskinen strejka. Den grymtar och fräser (på ett maskinvis alltså..) och efter ett par sekunder så spottar den ut min lapp! Jag skojar inte! Lappen flög säkert nån meter bak och de bakomvarade som stod och köade skrattade gott, så även jag. Very strange...


Därefter var det inget mer konstigt som hände,  verkligen. Jag hittade två übersöta toppar på lindex som skall få förgylla min vår (som SNART är här!!!!).
Bland annat denna....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: