kort och gott, Jenny

Frukost på sängen...

Kategori: Allmänt

... är inte vad man förväntar sig av sin mamma som dagen innan spenderat 16 tim på sjukhuset med cellgiftsbehandlingar och annat smarrigt!
Hon mår bra ialla fall. Trött, men inga större biverkningar hittills. Jag själv skall åka tillbaka till Halmstad ikväll eftersom skolan drar igång igen imorrn bitti. Långfärdsskridskor står på schemat men jag är tyvärr inte alls peppad. Hade hellre stått ut med ett långt fyspass med intervall och övningar som pressat en till bristningsgränser. Konstigt va? Lusten att åka skridskor är lika med noll! Fetnoll! Tror att det beror på kylan. Jag hatar den! Fryser hela tiden, så fort ja sätter foten utanför dörren oavsett hur mkt kläder jag har på mig.
Nä nu måste jag sätta igång å packa.
Ciao!

Kommentarer

  • adrianssen säger:

    du e en hjälte. en kort en. och alla som har dig i deras liv borde va tacksamma för det.



    du e som en duracell: alot of power in a small bite...and powering a kanin. :))

    2010-01-07 | 01:52:48
  • Evelina säger:

    Skönt att det gick bra tänkte på dej och din mamma :)

    2010-01-08 | 09:55:12
    Bloggadress: http://evleina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: