kort och gott, Jenny

Everything that is good

Kategori: Allmänt

Sitter just nu och kollar på sammandraget av konståknings- EM där ryssen Jevgenij Plusjenko gör sitt comeback åk i herrarnas korta program. Jag rrryyyyyyyyyyser av välbehag!!! Han e så bra! Världens bästa konståkare! Shit vilka hopp!

Fick en liten aha- upplevelse idag när jag var på gymet och jobbade. En medlem kom förbi receptionen och hejjade på oss och Emelie frågade som man alltid gör "Allt bra?", och hon svarade så självklart, "Allt är toppen!". Varpå Emelie skrattade lite och sa, "Tänk den som ändå kände så. Att allt bara var toppen...". Och då, i den stunden tänkte jag, "Det är precis så jag känner också. Allt är toppen." När jag vaknar på mornarna så kan jag säga att jag nästan jämnt har ett leende på läpparna. Speciellt om A ligger bredvid mig. Då känns det som att jag kan vakna upp på ett stormande hav och ändå känna att allt är bra.
Jag kan faktiskt inte minnas när jag senast mådde såhär bra. Trots att jag faktiskt har saker som ger mig en ganska så stor anledning att deppa ner mig, så mår jag så bra. Han får mig att känna mig trygg och älskad, han får mig att skratta. Everything that is good...

Älskar dig.

Kommentarer

  • a säger:

    älskar dig me

    2010-01-21 | 09:53:11
  • victoria säger:

    Fy sjutton så sött!

    2010-01-21 | 21:11:00

Kommentera inlägget här: