kort och gott, Jenny

To be or not to be.

Kategori: Allmänt

Jag slutar aldrig att bli förvånad över människor. Du kan spendera en hel livstid med en person, och ändå upptäcka en dag att den du trodde satt bredvid dig är någon helt annan.
Tänk på alla äldre par t ex, vars partner- man som kvinna- visar sig vara gay men ändå levt tillsammans med sin respektive för att det var så man gjorde. Eller de som lever dubbelliv, har en fru eller man och barn, och en annan nån annanstans. Hur förhåller man sig till det?
Eller bara det att man tror sig ha en viss relation till någon, man kommer överens och sen... nä, visar det sig vara på ett helt annat sätt. När du tror att du känner någon och sen visar det sig vara på ett helt annat sätt, vad gör man? frågar jag.
Dessa tankar snurrar runt i mitt huvud denna fredag när jag sitter och väntar på att middagen skall bli klar. Mannen är och jobbar så ikväll blir det mys pys all by myself. Skall kolla på skräckfilm och krypa ner under filten i soffan och förbanna mig själv för att jag utsätter mig själv för det, haha!
Imorrn däremot, då blir det först Pump klockan elva, sen skall Melodifestival-premiären firas med underbara väninnor här hemma, vin och god mat! Mumsfilibabba!!
Och vilka tror ni går vidare av dessa godingar?
Ola
Jenny Silver
Linda Pritchard
Pain of Salvation eller Anders Ekborg?
Jessica Andersson eller Frispråkarn?
...eller Salem al Fakir?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: