kort och gott, Jenny

Nära döden?

Kategori: Allmänt

Min kropp och jag har ett krig.
Den gör inte som jag vill längre.
Vi hade det så bra. Min kropp och jag.
Inga krämpor, inga plötsliga överrakningar. Vi kunde vara ute och festa en hel natt och dagen efter gå upp och springa ett par kilometer. Nu? Inte en chans.
Vi kunde träna olika sporter och lita på varann. Nu? Ischias. Knäproblem. (old-lady-problems)
Vi kunde äta mediciner utan att få biverkningar. Nu? Icke sa picke. Allt blir bara skit.
Hormonbesvär. Överansträngningskador. Ev ansträngningsastma. Garanterad pollenallergi.
*suck*
Jag kan lika gärna lägga mig ner å dö.

Kommentarer

  • myran säger:

    haha.. aah welcome to my lil world ;P

    2010-02-11 | 16:22:11
  • a säger:

    ja...inte så dumt ideé :))

    2010-02-11 | 18:11:42
  • Jenny såklart! säger:

    uuuuuuuuursäkta mig. Är det inte här ens pojkvän skall stötta å säga att nej nej.. du e bra som du är. trots dina små "fel";) hahaha

    2010-02-11 | 18:19:55
    Bloggadress: http://kortogottjenny.blogg.se/
  • a säger:

    hahaha...aaaa...NOT! du, lilla gumman, lägg dig ner o ..vänta :)

    2010-02-14 | 21:36:38
  • emma säger:

    Nej jenny! Håll ut! SNart kommer våren, och kanske lite pollenallergi, men även en massa sol och varmt väder!!!

    2010-02-15 | 17:43:43

Kommentera inlägget här: