kort och gott, Jenny

En vanlig dag... liksom

Kategori: Allmänt

Jag har varit väldigt dålig med att uppdatera här sedan min GBG-vistelse, men jag hade faktiskt ganska så viktiga saker för mig så tiden framför burken minimerades. På gott och ont.
Hade tänkt att stanna i "huvudstaden" fram tills igår men lyckades hitta ETT schema(observera ett schema) där det stod att jag skulle ha lektion på måndag kl 10:00. Så jag tog mitt pick och pack på söndagskväll för att dra mig neråt. MEN, sedan visade det sig när jag kollade på schemat på nätet att så var inte alls fallet, ingenting på måndag var det mer korrekt!
Nu var det så att jag åkte ner till kärleken så det var ingen dum idé alls, men det jag vill poängtera är just hur man kan förvissa oss studenter på detta vis?! Som om vi inte hade tillräckligt att tänka på ändå? *suck*
Hade 3e Combat- passet igår på gymet och det är alltid lika underbart. Man får en sådan adrenalinkick samtidigt som man får tömma sig själv på allt, energi som aggressioner eller vad de nu kan vara. Sen åkte jag hem och bakade en underbar äppelkaka som skall ätas ikväll med en klick vaniljsås... mmmmmhhhhh! Och så står det gymnastik på schemat idag, hehe. Just my usual vardag.
Ha d gôtt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: