kort och gott, Jenny

4 februari

Kategori: Allmänt

10 dagar kvar. Sen skall hela världen explodera i urklippta pappershjärtat, rosblad, konfetti och glitter. Tända ljus ses i varenda fönster och folk går hand i hand genom städernas gator.
Alla hjärtans dag, var det ja.
Jag undrar, om alla kära och icke kära människor skulle kunna enas om att på olika sätt försöka försätta "världen i brand" genom en massa mys och pys och på så sätt få snön att smääälta bort?!
Mycket bra idé tycker jag. Ingen som förlorar på detta. Bara en massa närhet och rena gator på köpet.
Idag är det grått ute. Å skall vi se till våra senaste erfarenheter betyder det nu... MER SNÖ!! Yeah baby!
Eller inte.
*suck* Varför skriver jag ens just nu. Min sympati och optimism är ungefär lika med George W Busch  samlade popularitet. Jag måste ta mig i kragen och göra nåt som får adrenalinet och lyckohormonen att hoppa. SNART!!
Kanske borde hoppa fallskärm?

Kommentarer

  • victoria säger:

    Vi vill faktiskt ha mer snö Jenny! Se bara va trist det ser ut idag när det inte är vitt på alla gator. TRÅKIGT!

    2010-02-04 | 09:24:52

Kommentera inlägget här: