kort och gott, Jenny

Sverige sverige älskade land... Men

Kategori: Allmänt

Såhär länge som jag nu har varit på svensk mark (om vi inte, alltså INTE räknar Danmark eftersom Sverige under många och långa perioder ÄGT Danmark.. tycker jag.) har jag inte varit på många många månader. Sist jag var utanför gränserna var 2007 då jag besökte Barcelona i typ två dagar. Sverige i all ära men jag börjar bli lite sugen på att känna sand mellan tårna som inte är kryddad med Pripps Blå hemliga ingredienser. Eller gå längs med gator där SIBA, Claes Ohlsson och Espresso House har övertagit större delen av annonsplatserna.
Så om nån känner sig lite givmild och tänker att det är synd om mig så lämna gärna ett bidrag i ett litet kuvert nånstans där ni vet att jag brukar befinna mig. Märk gärna "RESEBIDRAG".
Tack på förhand ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: