kort och gott, Jenny

Som ett moget vin...

Kategori: Allmänt

Jag har återfunnit en gammal egenskap jag hade i mina ungdomsår (hehehe.. med viss modifikation) som är till stor glädje vill jag lova. Igår var jag hemma hos min underbara väninna Angie i hennes och fästmannens nya lya. En fabulous trea i Kålltorp, troligen 30- 40-tal med högt tak och många skåp och garderober... WE LOVE!! Där bjöds det bland annat på rosé. Mycket rosé! Och ja, det blev inte bara ett glas vin, utan ett par till!! Men, och här kommer den stora nyheten, jag vaknade helt bakfullsfri i morse! Denna egenskap var en kär gåva när jag var sisådär 18, 19 och party party var det viktigaste som fanns, helst 8 av 7 möjliga veckodagar... !
Det var ialla fall en riktigt trevlig afton och jag ser fram emot många fler at the Schyman Frej/Ingelström- casa.
Nu är det sängen som hägrar och ni får hålla tillgodo med ett par mycket kloka visdomsord jag lärde mig på den alltid så kultiverade och lärorika Ansiktsboken.
‎"Om Michelangelo varit heterosexuell så skulle Sixtinska kapellet i huvudsak ha målats vitt med en roller."



eller


Kommentarer


Kommentera inlägget här: