kort och gott, Jenny

Mycket mycket mycket på G

Kategori: Allmänt

Tentaplugg. Jobb. Jobb. Flytt. Planering. Jag har inte under mina snart 24 år blivit varken bättre eller sämre på det här med planering, och jag lär ju inte förändra mycket på det heller. Nu sitter jag här, dagen innan omtentan å stressar som vanligt. Visst har jag läst allt en gång innan, så mycket är repetion, men snälla, jag hade hela sommaren på mig!!
Och så flytten. Äntligen är det dags för besiktning av nya lyan och mindre än en vecka kvar tills vi båda bor, lever och älskar på våra nu gemensamma 66 kvm.
Igår var vi också och hämtade en alldeles underbart vacker soffa från tidigt 1900-tal. Enligt säljaren är den gjord i Sverige, men hon köpte den från en gammal svenska i USA när hon bodde där i sina unga år, och sen tog hon med den tillbaka. Rätt fantastiskt, när man tänker på den resan den soffan har varit med om. Så nu skall den kläs om och piffas till.
Nej, nu måste jag slita mig från datorn och dyka ner i böckerna.
Bad bad Jenny...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: