kort och gott, Jenny

Mums mums!!!

Kategori: Allmänt

Sitter denna onsdagen och funderar på ifall ljuset i tunneln är nära eller inte?
Åh nej nej!! Jag är inte självmordsbenägen!! Tvärtom! Saker och ting börjar betas av i skolan och det betyder också att snart är mitt 3e år på lärarutbildningen också till ända (enda? kan aldrig lära mig när man använder vad...). Mer än halva tiden avklarad, WOHO! The light in the tunnel is near!



I helgen var det premiär för Lisebergs säsong 2010. För mig betydde det att jag stämplade in för 6e året i rad, OCH att jag skulle börja jobba med en ny befattning. Underbart, smått förvirrande och en enorm känsla av att komma hem. Med dessa ord sammanfattar jag det hela rätt bra tycker jag.
Min underbara vän Emelie bjöd mig på en superdupermega-god sallad förra veckan, så jag bestämde mig för att göra ett försök idag. Och DAMN! va god den blev.... Mums mums!
° Matvete
° Skivad morot (använd osthyvel)
° Rödlök
° Gurka
° Vitlöksfräst zucchini
° Fetaost
° Soltorkade tomater
° Olja och balsamvinäger
° Salt och peppar
=
Magnifico!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: