kort och gott, Jenny

It's over..!

Kategori: Allmänt

För denna veckan iaf!
Sitter nu hemma framför TV'n och laddar inför mys med Idol som självklart har Michael Jackson-tema denna afton.
Vad kan jag säga? He's simply the best...
Själv har jag ju som inlägget antyder, precis avslutat min första praktikvecka på idrottsinriktningen. Riktigt kul, trots en tuff start då bakfyllan efter avslutningsfesten på söndagen satte sina spår.
Man blir trött av att praktisera! Varje kväll har jag stupat isäng, totalt utmattad och somnat lika snabbt. Det har varit mycket nya intryck men också riktigt riktigt trevligt denan gången.
Onsdagen bjöd även den på MJ i mängder då jag hade premiär för min dansklass med just MJ- moves. Can't never get enough!

Nu skall jag återgå till Idol och mys.
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: