kort och gott, Jenny

Fredag

Kategori: Allmänt

Nytt utseende (igen!)! Jag vet jag vet, men ja blir så lätt uttråkad och dessutom kändes det som att Marilyn saknades lite. Hade alltid henne förr så det var på sin plats att införa henne igen. (She's so hot! eller var...). En kvinna med ett gudomligt och i allra högsta grad avundsvärt utseende med en intressant och tragisk livshistoria. Förebild? Kanske det, men i vilket fall som helst är hon en ikon.
Idag har jag nästan inte gjort nånting vettigt överhuvudtaget! Jag har iof städat lite, och kollat igenom veckans alla anteckningar från anatomin (men jag kan inte påstå att ngt egentligen har fastnat. PANIK!), och sen bestämde jag och bästaste Emelie att vi skulle ta en liten löpis på Galgberget, så okej då, helt oproduktiv har jag väl inte varit. Men mkt tid har gått åt till Facebook:ande och annat krimskrams. Men det handlar väl om att man har för stora krav på sig själv.
Imorrn är det BP på morgonen som gäller, sen bär det av till hemstaden och släktkalas och annat skoj. Ser riktigt fram emot att komma "hem"...
Länge leve höstens färgfyrverkeri!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: