kort och gott, Jenny

Okej....

Kategori: Allmänt

Min blogg-hemsida är lite.. ehm.. fucked up för tillfället. Kan inte redigera text, lägga upp bilder lr ngt annat, vilket är lite smått irriterande. Hade planerat ett STORT musikinlägg här, men nej nej! (dagens i-lands problem) Jaja, vad har hänt i mitt otroligt spännande liv sen sist? Ehm, ja va hemma en sväng till mitt kära Göteborg. Min systerson har blivit vuxen nu och fyllt myndighetsålder. Va hände där liksom? Jag minns honom som typ 12...! Släktmiddag och massa massa prat om Zeitgeist. Har nu inte sett den? Det leder helt obehindrat på nästa punkt- ZEITGEIST! Mina fina vänner har fått lida för att jag inte kan hålla käft om detta fenomen. Det är lite svårt att förklara vad det egentligen är, men sök på zeitgeistmovie.com så skall ni få er en liten samhälls-väckarklocka! Vi lever inte i den värld vi tror vi gör. Så mycket kan jag säga. That's it for now... Hoppas att allt blir som vanligt på den här jäkla sidan snart. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: