kort och gott, Jenny

Living the IKEA-dream

Kategori: Allmänt

FREDAG!!! Soon weekend=)
Snart har mina två praktikveckor passerat, och det med bravur! Jag har hunnit med både det ena och det andra kan man lugnt säga.
Första veckan handlade enbart om Idrott. Men tyvärr drog ja på mig någon mininfluensa med feber, muskelvärk, huvudvärk, hosta och allt annat smått och gott! Så tre dagar gick åt till att kurera mig med tv-serier och té...
Den följdes av tre dagar INTENSIV träning då det var dags för min Body Combat-utbldning. Med massa, jag menar verkligen MASSA värktabletter så tog ja mig igenom och fick tillslut min preliminära licens... WOHO! Nu gäller det bara att naila videon om tre månader. Träning och åter mer träning. But I'm lovin it.
Gårdagen ägnades åt att shoppa adventsljusstake, och en tur till IKEA!
Efter 2 1/2 år kände jag att det "äntligen" var dags för att införskaffa en BILLY-hylla! Det är den enda klenod som mitt annars så fulländade hem saknar för att uppnå total perfektion, hehe.
Det slank också med en ny lampa, en liten trappsol, ljus och annat mysigt.
Ikväll bär det av till Liseberg för att för första gången på länge vara där som enbart "Gäst"... Scarrry!
Men det skall bli supermysigt.
Därefter bär det av ner till Halmstad för att montera hyllan och återgå till the normal life 'down-under'.
Göteborg, see you at christmas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: