kort och gott, Jenny

Fredag den 13:e... da da daa daaaaaaaa!

Kategori: Allmänt

Otursdagen numero uno! Eller?
Jo lite kanske. Jag har redan hällt ut en portion soppa på golvet (missade som tur va min vita matta..*puh!*), fått en glasbiten i foten och försovit mig. MEN, jag är inte lessen för det. Tvärtom, tar allt med ett ovanligt sansat lugn. Kan kanske bero på gårdagens myspys. Får små flashbacks som gör mig alldeles glad å sprallig!
Hade det inte varit för en total grå himmel och massa regn hade jag kunnat spurta ett par varv kring den vanliga joggingrundan...! LÄTT!



Slutligen, i detta inlägg denna fredag, bjuder jag på dagens låt. Också ledmotivet på mitt s k liv. Hade nån gjort en film om mig skulle denna låt spelas i en av slutscenerna där jag liksom "knyter ihop säcken", likt Baby och Johnny Castle när de gör det berömda lyften... Enjoy!



Kommentarer

  • Daniel säger:

    Du tänker på badkarslyftet? Kan nog stämma, det brukar aldrig lämna någon oberörd :)



    Brukar läsa din blogg sedan några år tillbaka bara för att den är så bra och underhållande, fortsätt så!



    /daniel

    2009-11-14 | 19:39:00
  • Jenny säger:

    Jajamensan! Slår aldrig fel när man sitter å kramar kudden gul å blå av nervositet i soffan! "Tänk om hon inte klarar det!" Fast man har sett den 511 gånger, haha!



    Tack så mkt! Kul å höra att den uppskattas. Skall göra mitt bästa i fortsättningen=)



    Jenny

    2009-11-15 | 03:11:12
    Bloggadress: http://kortogottjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: