kort och gott, Jenny

Sicken helg!

Kategori: Allmänt

Hey baberiba! 

Sitter nu i skolan igen, 2a praktikveckan. Eleverna jobbar på med ett nytt projekt om olika hjälporganisationer och därmed får jag lite utrymme till filosofering och summering. Men jag har iaf haft en introduktion med klassen å nu är min framtida karriär på gymnasiet, woho!

Lördag, då var det äntligen premiär för vår föreställning KåBojsare! Tidig timma på jobbet för ett sista rep och småändringar i i sista minuten. Alla hade små fjärilar som fladdrade i magen och tillsammans peppade vi upp oss till ett toppenhumör som resulterade i en kanon-första-föreställning! ROCK ON LITTLE STAGE! Hehe!

Därefter var det en väldigt spontan vinkväll med min kära väninna. Många lååånga samtal om livet och två falskor senare var vi rätt så på pickalurren, men men... Sånt e livet änna!

Kaninternationella Morotsdagen var det på söndagen! Kaninluftballong, discotime med kaninerna i parken och mycket mycket mer som förståss gick i kaninernas tecken. En helfestlig dag för alla stora och små! 

Själv var man totalt utslagen efter denna helg, så det var bums i säng direkt efter jobbet! Men så var et ju så att lektioner och annat skolarbete hägrade dagen efter, så vad skall man göra?!

 

Nä, nu skall jag återgå till att verka intressant å viktigt inför eleverna, haha! Yeah right!

 

C ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: