kort och gott, Jenny

Plask. Plask. Plask.

Kategori: Allmänt

Jag är så trött. Så trött att jag knappt kan fatta att jag orkar lyfta mina fingrar och knappra ihop ett inlägg, men skam den som ger sig!
Denna värme, mina damer och herrar, skall vi icke ta för givet. Men vad gör man när man bokstavligt talat (i mitt och mina kära kollegors fall...) ligger som en blöt fläck på golvet efter avslutat pass at the end of the day?

Alla
jag pratar med sitter inne,skiter i stranden då svala vindar inte finns att finna ens på djupaste hav! Istället sitter man i det lilla tvärdra i lyan som finns att skapa och hoppas på ett åskv'der som svalkat av denna heta jord...! Vad har vi skapat mina kära jordbor?! Växthuseffekten var väl inte så bra som vi hoppats på va?? Haha!

Dessutom ringde Min kära väninna Jenny idag å berätta den glada nyheten att hon fixat fram biljetter till Harry Potter och halvblodsprinsen!!!! Den 20e juli smäller det! Så trots att man kan tro att det är svårt att överleva denna hetta, så har jag f'n i mig en anledning nu.... haha!

Tills värmen har lagt sig och vi åter ses under svalare omständigheter....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: