kort och gott, Jenny

Extraliv!

Kategori: Allmänt

Jag har ett stort craving.
Jag vill ha ett Nintendo 8-bitars.
Såååå hårt!

Jag kan t o m drömma om denna färgglada, pixliga värld där små gubbar växer sig stora och starka när de äter svamp.
Och där det är helt naturligt att överleva
när man ramlar ner i kloaköppningar.

Så,
jag har reviderat
och tänk igenom detta beslut
mycket noggrant.

Systemkamera eller Nintendo 8-bitars?
Nintendo 8-bitars eller systemkamera?

Och vad har jag kommit fram till?

Hmmm....

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Systemkamera ofc! Iof jag vet inte vad Nintendo 8 bitars e hlr ;)

    2009-06-03 | 09:03:29
    Bloggadress: http://onecolor.blogg.se/
  • strutsen säger:

    Kanske skulle du leta upp min kabel som är borta, koppla in det i min teve och sen spela. Står ett 8 bitars här hemma och bara vill bli spelad på!

    2009-06-03 | 19:19:26

Kommentera inlägget här: