kort och gott, Jenny

En ledig dag...

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN!!!
Idag har jag fått stilla mina shopping-cravings och gött  min kapitalistiska sida.
Myran och jag tog en heldag i Kungsbacka, a.k.a Kingshill (ifall någon läsare ev inte kan svenska) (fast vem skulle då ens bry sig om att läsa det här?).... iaf, pendeln ner vid halv tio. Dagen börjar med frukost på ett musigt litett trendligt café i innerstaden. Två griniga och hunhriga Göteborgs- tôser stod otåligt och kommenterade den stackars expediten, som varken tycktes göra saker ordentligt eller vara tillräckligt snabb, enligt oss alltså. Men till slut fick vi våra smoothies, kaffe och grillade foccasia, yummie!

Sen vidare till Kungsmässan där det fullkomligt vätrades i synd numero 5 (Wikipedia)!
Dagens fynd bestod av;

Örhängen från Bikbok, nagellack och ögonskugga från Lindex.


Skor från Johanssons


Och slutligen en fräsch hood från Bikbok


Sweeeet!!
En mycket lyckad dag med andra ord.

Kommentarer

  • myran säger:

    aah herregud ja! gott d e me shopping :) men bäst är det att umgås me dig mitt hjärtegull!! tack för en mysig dag! puss

    2009-06-16 | 22:33:10
  • strutsen säger:

    Tänk inte på att jag inte får shoppa bara gör inte det.

    Btw har vi typ likadana skor fast jag inte har kilklack. Så d så! :P

    2009-06-17 | 07:23:40
  • angie säger:

    älskar skorna!! det andra är så mycket du och så lite jag så det kan jag inte kommentera haha

    2009-06-18 | 13:14:22

Kommentera inlägget här: