kort och gott, Jenny

Memory...

Kategori: Allmänt

Tjo fadderitten!

Har inlett mina tre lediga dagar med att sova 12 h i sträck! Hur gött är inte det då, om ja får fråga??
Dessutom hade jag en mycket harmonisk och tillfredställande dröm om hur jag fött mitt första barn. Ett litet blont och trollunge liknande flickebarn, det underbaraste på denna jord! Jag var så lycklig... Är det ett tecken tro?? Haha!

Den biologiska klockan har börjat att ticka på allvar kanske... Fast jag vill inte ha ett barn nu, det är alldeles för tidigt för det. En utbildning och ett jobb på det skulle sitta fint till att börja med, sen kan det komma som en slags bonus tycker jag. Den dagen den.. Ah, just det, haha!

Har vart inne i la stada och söndagsfikat med Tilt å B. Ser ut som om det blir utgång på onsdag här i stan. ColorNEF lockar med all sin förströelse. Den nya Lisebergsfesten har jag också hört! Skall bli kul att testa... Om man kommer in vill säga! Det skall inet vara det lättaste det heller, men ett försök skall man väl orka iaf.

Ikväll däremot är det en walk down the memorylane som står på tur. Sus, Ems å ja skall kolla kort och lyssna på musik från det glada 90talet och minnas våra ungdomssynder... Mkt skratt är vad jag förväntar mig!

Puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: