kort och gott, Jenny

Det är inte ni. Det är jag.

Kategori: Allmänt

Trött. Sjuk. Sliten. Inplanerad. Poitivt utmattad.

Allt detta har gjort att jag inet orkar skriva något. Den senaste veckan har jag haft att göra i princip varenda dag! Vilket är underbart! Jag har haft skitkul!

I onsdags var jag som skrivet på Colors at NEF. Mkt folk... Alla var där kan man nästan skriva, hehe. Lite segt att ta sig upp vid halv åtta dagen efter bara för att jobba.
I fredags var det spelning för en vän i Kungälv, a k a Kingsriver. Det var ritkigt nice, men den gångna veckans aktiviteter började sätta sina spår. Så det blev en relativt tidig hemgång men som ändå blev till gött tjöt i vardagsrumet till två. Seg fredagsmorgon. IGEN!

Och nu sitter jag här med förkylningen hängandes över mig och tjockt huvud. Lite feber kan jag nog skryta med oxå... Usch! Skall ligga framför TV'n hela dagen och bara se onödiga program om tjocka tonåringar i förändringsskeenden och andra världskrigetdokumentärer.

Kiss kiss...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: