kort och gott, Jenny

Önskelista!

Kategori: Allmänt

Jag gör som så många andra och överger den traditionella julshoppingen i stan, där folk hysteriskt springer omkring med tovigt hår, svettdroppar i pannan och paniken i ögonen (och vi är bara på den 6e dec...). Jag letar istället på nätet! Här finns inte bara mer, men också så himla mycket mer roliga saker som man annars inte skulle ha hittat ute i affärerna.

Men som med allt finns det ju även här en baksida. Man hittar väldigt mycket som man själv skulle vilja ha!
Min senaste fetisch är söta, totalt onödiga inredningsprylar som i vilket fall aldrig skulle få plats hemma hos mitt redan överfyllda hem. Som det här salt & peppar-karet från Bluebox! Huuuuuuur söta som helst! Och faktiskt, de skulle inte ta någon större plats om jag skall vara ärlig.
Sen har jag insett att det som verkligen, VERKLIGEN saknas hemma hos mig är lite kitschiga Michael Jackson-prylar!
Jag har redan alla album snyggt uppradade i bokhyllan, men pricken över i:et skulle ju vara en super-nördig tavla/plansch!
Jaja, vi får väl se. Klappar till mina nära och kära står överst på listan just nu. Älskar att hitta sådana där presenter som man bara vet att just det är perfekt för just den personen!
Puss å kläm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: