kort och gott, Jenny

..och julen varar en' till påskar! Eller nää

Kategori: Allmänt

Julen är över! *puh!*
Ännu ett år, ännu en omgånng med mat, ännu mer mat och ännu ännu mer mat! Men det var en riktigt riktigt mysig jul, alldeles lagom.
Firade ute hos moster med man ute vid deras hus i Toffta, strax utanför Göteborg. Snön låg som ett vittt äcke över hela landskapet och gav en supermysig känsla alla tre dagarna.
Min mosters man är dessutom en sucker för tv-spel, med en stor förkärlek till Guitar Hero. Japp, så det blev en hel del spelande... Stod nog i 3timmar, minst, på juldagen och lirade. Med Playstation 3 var det en fantastisk upplevelse, japp japp! Hade man haft pengar så hade det funnits ett hemam hos mig vilken minut som helst!
Nu är jag tillbaka i Halmstad där solen skiner och snön är puts väck! Jag lämnade ett vitt vitt Göteborg igår eftermiddag, och kom fram till ett kalt, regnigt Halmstad. Men vad gjorde det när jag bara ett par timmar senare fick kram om och pussa på min underbara pojkvän. Då skiter jag i om det är snö, sol, eller t o m storm! Haha!
Skall försöka mig på att utföra lite nyttigheter nu när jag är här, såsom att plugga in två nya koregrafier, skriva en sista komplettering till skolan och få hemmet nyårsfint. Ett nytt skall firas in med renlighet, det är ett måste!
Och eftersom Jennys julkalender nu är över, får ni istället njuta av en skön låt från John Mayer istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: